środa, 3 października 2012

Wprowadzenie ♥

W przeciwieństwie do innych opowiadań, będzie działo się w Polsce. Osoby występujące są prawdziwe. Zapraszam, bo będzie inne niż wszystkie ^^
__

Jola Warniewska
"Na imię mi Jola. Strasznie nie znoszę tego imienia, jednak wszyscy mówią na mnie Lola. Mam 13 lat, prawie 14. Mam piwne oczy i rude włosy. Uczę się dość dobrze, choć moim rodzicom nadal to nie wystarcza. Mam najlepszą przyjaciółkę Sandrę. Ten blog będzie o moim życiu. "


 Sandra Pac
"Jestem Sandra, dla przyjaciół Sandi. Mam 14 lat. Jestem klasową kujonką, choć mam nadzieję że tego po mnie nie widać. ;) Jestem przyjaciółką Joli. "






__

przyp. autorki:
Będę tak pisała, ponieważ blog jest w formie pamiętnika, jednak nie są to wydarzenia z mojego życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz